21.yy rüyaları ve gmail

Rüyaların çok özel şeylle olduğuna inan biriyim ve her özel şey gibi bu konunda yakın arkadaşlara dahi anlatılmamasından yanayım ama dün gece rüyamda gmail e spam düşdüğünü görünce aklıma şunlar geldi.

Rüya konularını işleyenler belli bir birikimden sonra “Rüya tabirlerini yazmıştır” ama burada internet kavramı pek karşımıza çıkmıyor, 1.Sebeb bu tür kitaplar yazıldığında internet kavramı yoktu 2. sebeb internet olsa bile nasıl yorumlanıcak, biraz anlatınca saçma şeyler çıkıyor meydana, rüyadam google açılmadı, hotmail şifremi unutmuşum, 2.000 kişini beni takip ettiğini gördüm felan 3.Sebeb her rüya anlamlımıdır?

Benim rüyada ise gmail in gelen kutusuna spam düşdüğünü gördüm ve rüyada çok sıkıntılıydım, sonucunu bildiğim hallde gugılladım, “rüya” sonuçları döndü ama “spam” tabiki dönmedi 🙂

Bunun en büyük nedeni bilgisayarla fazla zaman geçirmek gerek olsa. Ama ilerki yıllarda rüya tabirleri kitaplarını bu konularla günceller sanırım.

Yorum bırakın